وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است گزارش وزیر نیرو از مصرف برق در تابستان امسال شمار شهدای نوار غزه به ۳۸هزار و ۷۹۴ نفر رسید گفت‌وگوی تلفنی بن سلمان و پزشکیان| تاکید بر تداوم گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف انتخاب اعضای هیئت‌رئیسه شورای نگهبان برای یک سال آینده | آیت‌الله جنتی به‌عنوان دبیر شورای نگهبان ابقا شد آیا ادارات و بانک‌های استان کرمانشاه فردا (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ منابع خبری از تمایل چند عضو اتحادیه اروپا برای بازگشایی سفارت خود در کابل خبردادند واکنش ضرغامی به احتمال حضورش در کابینه دولت چهاردهم رئیس سازمان ثبت احوال: روند تعویض نام و نام‌خانوادگی تغییر می‌کند بذرپاش: قانون ساماندهی بازار املاک و مسکن ابلاغ شد و سقف اجاره‌بها مشخص شد | تبعات حقوقی در انتظار مشاوران املاک متخلف سید حسن نصرالله: هرگز از حمایت غزه دست نمی‌کشیم | رژیم صهیونیستی در بدترین روز‌های خود بسر می‌برد گنابادی‌نژاد: دولت سیزدهم، هیچ‌گاه دچار حواشی نشد | حمایت از صنایع فرهنگی باید استمرار یابد کرامت انسانی در گرو الگوگیری از سیره و آموزه‌های معصومین(ع) است اعتراض زاکانی به انتقادات اعضای شورای شهر تهران؛ «کاملاً نادرست است» لایحه متناسب‌سازی حداقل‌بگیرها هم به مجلس ارائه شد | تصویب آیین‌نامه واردات خودروی مدل ۲۰۱۹ به‌بالا برای همه ایرانیان + فیلم شایسته‌سالاری معیار رئیس‌جمهور در انتخاب مدیران باشد
سرخط خبرها

صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند

  • کد خبر: ۲۳۷۷۳۹
  • ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
آکسیوس نوشت: مذاکرات بین تل آویو و حماس با حضور هیات صهیونیستی و مقامات سیا و میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی برای آزادی اسرا و آتش بس فوری هفته آینده بار دیگر در دوحه برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که مذاکرات آتش بس هفته آینده با حضور میانجی‌گران و هیأت صهیونیستی و رئیس سیا در دوحه برگزار می‌شود.

تارنمای آمریکایی آکسیوس اعلام کرد که مدیر سازمان سیا هفته آینده به دوحه سفر می‌کند تا درباره جزئیات مذاکرات با حماس برای مبادله اسرا و آتش بس فوری با نخست‌وزیر قطر و هیأت مذاکره کننده اسرائیلی که به مذاکرات خواهد پیوست، دیدار و رایزنی کند.

از سوی دیگر یک مقام صهیونیستی اعلام کرد که یک هیأت اسرائیلی به مذاکرات آتش بس در دوحه همزمان با حضور رئیس سیا ملحق خواهد شد.

نشریه آمریکایی نیویورک تایمز نیز گزارش داد که فرماندهان نظامی ارتش اشغالگران نیز بر این باورند که حتی اگر حماس در قدرت باقی بماند، مبادله اسرا مناسب‌ترین شیوه برای آتش بس است.

وبگاه عبری یدیعوت آحارونوت نیز به نقل از منابع آگاه درباره نتایج مذاکرات روز جمعه هیأت صهیونیستی به ریاست رئیس موساد در دوحه از فضای مثبت مذاکرات خبر داد و عنوان کرد که تلاش‌ها برای کاهش شکاف‌ها و پیشرفت در مذاکرات آتش بس ادامه خواهد یافت.

وبگاه عبری افزود: رئیس موساد به میانجی‌گران اعلام کرده که برای ادامه مذاکرات باید حماس اصول کلی توافق را بپذیرد.

پیشتر نیز نیویورک تایمز گزارش داده بود که بنیامین نتانیاهو در گفتگو با برخی نمایندگان کنست درباره توقف جنگ ابراز تمایل کرده است.

در خبری مرتبط، کانال عبری «کان» به نقل از منابعی فاش ساخت که حماس شرط جدیدی را به مذاکرات اضافه کرده و آن خروج ارتش اشغالگران از محور مرزی فیلادلفیا در مرز مشترک فلسطین و مصر است.

پیش از این، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه الجزیره مباشر تأیید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پاسخ خود به بسته پیشنهادی آتش‌بس و تبادل اسرا را از طریق کشور‌های واسطه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->